Fredagsmys innan 12.00 !



 




Fredag hela dagen även om jag känner mig helt förvirrad och hade lördag redan igår...! Blir snurrigt av dessa helgdagar mitt i veckan;)

Jag ska ju ändå iväg och jobba eftermiddag så för mig kvittar det men lite fredagsmys måste man faktiskt klämma in även om det bara är mitt på dagen ännu!
Nikki och jag har varit och handlat, lagat en pastagratäng som vi smaskat i oss och sedan blev det smoothiesar till efterrätt.
Gott och nyttigt :)

Dagens var gjorda på frusna hallon och soyamjölk. Jag gillar Alphro soya jättemycket då den har en mumsig gräddig smak. Vet att många inte alls klarar av soyamjölk men jag och Nikki älskart !!

Ha en finfin fredag

//PIllan


Alphro Soya är perfekt till smoothies! Den ser super-smarrig ut.

Ha en fin-fin fredag du med.

Kram H

Mmmm, älskar smoothies!

Håller med, det har varit himla förvirrande den här helgen. Det var som fredag i onsdags och som söndag idag... nej för fasen det är ju lördag idag!



Happy lördag på dig tjejen!



Ser smaskigt ut även om jag egentligen inte gillar smoothies....



Kul att du är med i utlottningen! Ha nu en riktig fin lördag!



Kram

Vad smaskig den ser ut och vad gott med pastagratäng!

Oj oj gott värre! Har inte testat soyamjölk men kanske borde man testa. Hoppas ni har en fin lördag! kram

ser riktigt gott ut! Fina bilder :)

Har sagt det förut men de där glasen är förbaskat snygga! Smoothien ser inte så pjåkig ut den heller ;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se