Fullbokat schema

 



Hej hopp här har vi en busy mama idag fredag!!
Jag är redan på jobbet och bilderna är från en annan dag...
Men tröjan är ny :) och det är den jag tänkte visa upp, HM för 199 pix, riktigt fynd tycker jag!




Ja du bloggis det får helt enkelt bli allt för just nu... Världens kortaste inlägg, typ ;)

//Kram PIllan


Härligt ni verkar ha det med värmen nu. Här är regnmånaden precis börjat men sedan blir det stekhett:)

Det låter fint, nu ska jag snart ut med några svenska tjejer och sedan ser jag fram emot att killen min kommer hem imorgon igen:)

Trevlig fredag!

kram

Vad fin du är!



Härligt med stor fest imorgon!! Här vankas det också fest, även om den inte är jätte stor. :) Längtar dock! Kram

Preppy Mama :-) Snyggt!!



Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se