Jag förstod det....!




Det hade man ju kunnat räknat ut med lilltån, vaknade upp  för ett tag sedan med halsen from he....
Tjock och ond som bara den.

Till saken hör att jag precis vinkat av A och Nikki som ska vara borta över helgen.
Jag har massor att göra här hemma och även två roliga kvällsaktiviteter plus att jag såklart tänkte trycka in träning varje dag!!
Men det är ju helt sanslöst att så fort dom åker bort så blir jag sjuk och får ligga inne och bara tycka synd om mej själv...!!!




Ja nu är jag inte "Sjuk i kroppen" ännu så jag börjar att pusta några fönster i eftermiddag så får jag se hur jag känner mej efter det!

Ikväll tror jag att jag laddar upp med lite onyttigheter framför Let´s Dance, ja det känns helt OK fast det bara är torsdag :)

//PIllan


Men vad tråkigt! Hoppas det inte blir värre än så. Min hals skaver också en hel del och jag bara VÄGRAR bli sjuk igen! Din kväll låter dock väldigt behaglig - hoppas den hjälper till kurera halsen snabbt!



Tack för gratulationer! Kram

Nej fy! Håller alla tummar och tår på att det inte blir värre!



Kraaaam!

Så trist! Hoppas det blir bättre snart! Det är samma för mig blev sjuk igår då vi kom hem från Thailand har typ legat på toan sen dess, känner mig väldigt seg nu. Så två små att ta hand om. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se