Kalas Kväll

 


Ja herregud så mätt jag var när jag lämnade min väns kalas igår.
Magen fullproppad med en big big smörgåstårtsbit (underbar med varmrökt lax och räkor bla) småkakor och en superb chokladtårta med dajm!
Vinet hoppade jag dock över denna gång eftersom jag skulle upp och jobba idag...


 


Lägenheten är så otroligt fin sedan K har totalrenoverat den.
Ljust, fräscht och ombonat på alla sätt och vis.




Även jag fastnade på ett kort igår ;)



 

Mums för alla gottegrisar vill jag lova...


Ännu en jobbardag för min del är denna söndag. Men som sagt inte mej emot när det bara är grått ute...
Direkt efter jobbet ska jag dra på min löparskorna och nöta på löpbandet och svinga några hantal är det tänkt.
Ska bli skönt efter några dagars uppehåll. Gäller att planera in sin egen träning annars är det lätt att hoppa över och göra annat...

Middagsmaten behöver jag inte ens tänka på idag då vi är bortbjudna på middag även denna kväll, vilken lyx va!?

//PIllan


Såg ju riktigt gott ut allt det där ;).... Fina bilder!! Tack för den fina presenten! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se