Lilla OS



Nikki i sin OS-tröja redo att börja spelen!



Intåget till "arenan".
Nikki vinkade och skrek hejja hejja redan här ;)




Lyssnar på invigningstalet och sedan "tändes" elden i form av bollar med tygremsor




Gå på styltor var en av dagens alla grenar. Svårt när man inte ens fyllt 2 år men skam den som ger sig!




Saft och bullar är gott gotti gott gott!


Nu ligger en liten slagen hjältinna och sussar i sin säng och den här mamman är så stelfrusen man kan bli tror jag! Det är helt makalöst hur kallt vi har det. Iskalla stormvindar så Nikki nästan lyfte från fotbollsplanen emellanåt....

Men väl kämpat av alla barnen idag då Lilla OS gick av stapeln för alla förskolor i orten. När Filippa var liten som Nikki tror jag detta anordnades för första gången.
Så det är kul att man får vara med en sväng till;)

Nu en varm dusch för min del!!!

//PIllan


Vad roligt med ett "Lilla OS" - cute!



Det är tur att barn inte bryr sig om regn, blåst och kyla. Mest vi vuxna som fryser och kinkar! ;)



Kram kram /Katta



Men åh vad söt hon är :-)



Och ja, här hade vi också iskalla vindar idag tyvärr... Men jag har hopp om sommaren :-)



KRAM

Kul med Lilla Os! Och jag minns oxå när jag stod där nere på planen och frös. Tror alltid det varit kallt när kidsen varit där. Men så söta de är :-)

Ses ikväll!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se