Vad mer kan gå fel idag....?!



Denna tisdag verkar inte gå till historien som något roligt minne.....

Den här veckan ska vi nämligen börja bygga vår altan på baksidan av huset. A grävde för hand i lördags de hålen där plintarna ska gjutas. Gick finfint de första sex men när det sista sjunde hålet påbörjades märkte vi att en stor sten låg i vägen. Ja ja det löser sig nog...

Min pappa grävde lite mer runt stenen men den verkade liksom inte ta slut!
Så idag kallade vi på en traktorförare och.... det är ju för f-n ett mindre berg som ligger där!!!!
Just nu är dom flera personer här utanför och klurar på om de är tvungna att spränga för den är enorm, ja ni hör ju spränga!!




Tårtan som vi åt i söndags var det då rakt inget fel på.... men som sagt det var i söndags det då solen sken, termometern visade på många härliga grader och det mesta kändes toppen!
Idag är en blaj-tisdag kallare än i mars och när allt går emot mej :(



Nästa lilla (läs megastora i min värld) problem upptäckte jag nyss när jag skulle sätta i minneskortet i kameran, det går inte! Ni vet det är ju en liten spärr som hakar fast i kortet men inget händer.
Jag blir GALEN snart, ska inte svära nåt mer på bloggen men i mitt huvut flödar alla hemska ord ni någonsin kan tänka er!!
Nu när jag köpt ett nytt objektiv som funkar så bra då händer detta....

Tror inte jag törs åka till jobbet för jag kan bara tänka mej att dagen inte heller kan sluta lyckligt??!

Please feel a bit sorry for me today....

//PIllan


Tycker nog lite synd om dig...

Skickar över ett gäng kramar!

Vilken härlig tårta, tycker dock synd om er som fick en så strulig tisdag, hoppas det löser sig med stenen så ni får er altan! Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har barn =)

Det var verkligen inga roliga saker det där, hoppas det löser sig!



Kram!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se