Nej till shoppingdag..




Fredag och helgkänslan börjar landa i min kropp!
Jag är inte alls sämre i förkylningen (peppar, peppar) men fortfarande lite ont i halsen. Det tänkta spinningpasset i morse fick istället bli 30 minuters rask prommenad.
Dumt att chansa när det gäller hälsan!!

Pappa kom förbi tidigare och undrade om jag ville åka med honom och mamma på en en shoppingdag! Men efter ett snabbt överläggande med mitt samvete så sa jag NEJ ?!

Jag började putsa fönster igår och ville helt enkelt fortsätta med detta.... Nu har jag bara två kvar och jisses vilken skillnad det blir :)
Hela huset känns renare när förnstren blir rena, väldigt najs!
Så nu ska jag strax bege mig mot vännen "blomsterAnnika" för lite nya fina blommor. Trist att ställa dit gamla halvvissna när fönstren gnistrar ;)




Mitt shoppingbegär blev ändå stillat för igår kom det ett paket från Ellos med bla denna söta kofta! Har sett flera bloggerskor som köpt denna och så även jag..... Var ju dessutom nästan gratis då Ellos ständigt bombarderar med rabatter och fraktfritt :)


Ikväll ska jag umgås med mina kollegor för vi ska gå på lite After Work tillsammans. Härligt att få mysa lite även utanför jobbets väggar, ska bli väldigt trevligt!
Lördagskvällen är också uppbokad med festligheter nämligen Bästa Vinklubben, Jippi!!

//Kram PIllan


Oj vad snygg den var! Trist med förkylingen, jag hoppas på lite träning kanske på söndag. Idag har jag fullt upp då jag måste samla mig efter magsjukan, och vi ska på bröllop imorgon. Så nu laddar jag bloggen med lite bröllopstema ;) kram

Sv: Hihi eller hur! :-) Det blir mer och mer lika ihop, innan var det precis som du skriver alltid på eget håll! Och yes, sååå skönt med fredag och jag njuter.



Så fin kofta! Du kommer vara så snygg i den! Ja dessa rabatter de skickar ut hela tiden... man klagar inte ;-)



Ha en fin helg!! KRAM till dig

Hoppas att du har det supertrevligt på AW:n :-)



KRAM

Shopping vs tvätta fönster? Imponerad av ditt val - det hade jag inte gjort! :) Låter som du har en härlig helg framför dig. Hoppas förkylningen håller sig i schack och inte blir värre så du kan njuta ordentligt av din helg!



Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se