Otur igen...

          

Kvällen startade med en lovely Margerita, älskar den salta kanten blandat med den syrliga limen :)









Smaskig tårta med nötbotten och dajmgrädde!

Ännu en trevlig kväll i goda vänners lag. Tyvärr hade jag som vanligt otur i vinlotteriet och gick tomhänt hem igen. Men fyllt av energi från mina vänner och det är ändå det bästa med våra träffar;)
I går var det ändå lite större chans att vinna då tre av tjejerna inte var med och då lyder regeln att man får lämna en flaska vin men är ej med i utlottningen!
Så då tänkte jag att nu vinner jag, en av 6 är ju ändå lite bättre men icke....

Nu har jag varit och tittat på Filippas fotbollsmatch och det gick som smort, 4-0 till "oss". Filippa gjorde en målgivande passning och nätade även själv en gång. Bravo!!

Då fick hon äran att välja mat och önskemålet blev tunnbrödrulle....
Så nu har jag grillat korv och vi har smaskat i oss rullarna fyllda med diverse onyttigheter!

Ha en fin söndag

//PIllan


Håller tummarna för dig nästa gång! Kul att ni har sådana träffar :-)



Kram!

Det ser ut som en riktig toppenkväll:)

kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se