Rumpåkning



Försöker lära Nikki att åka på rumpan nedför trappan...




Strike a posé ;)




Lättare sagt än gjort för helst vill hon hålla i räcket och gå. Farligt farligt när man är så liten.... Vi har grind både uppe och nere men dessa är ju inte alltid stängda!


Vilken härlig dag det blev!
Som jag har längtat efter varmare klimat och äntligen kunde jag hänga skinnjackan på galgen och trippa ut i uppkavlade chinos!!
Har varit än sväng och shoppat och efter två timmar var jag nöjd och hade med mig det nödvändigaste inför helgens fest!
Fast värmen är här så kommer jag att köra på svart och vitt, lite tråkigt men jag tror det blir bra :)




Glad och nöjd tjej♥


Visar er innehållet i shoppingpåsarna framöver, kanske redan i morgon!
Imorgon ska jag tillbaka efter min kortledighet till jobbet och på kvällen vankas grillkväll på dagis! Najs att det blir varmt så man riktigt kan njuta :)

//PIllan


Vilken liten sötnos hon är! :)

Härligt att värmen spridit sig till er med nu. Låter som du haft en härlig dag! Jag har INGEN ANING om vad jag ska ha på mig på lördag. Brukar tyvärr oftast bli svart....



Kramar

Vad sött:)

Ser fram emot shoppingbilder!

Gulltjejen! Isac har också precis lärt sig att åka ner för trappen med rumpan!



Kram på dig!

Vilka fina bilder!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se