U drive me crazy (of Love)



Bilder från i fredags när Filippa skulle åka bort över helgen, då utbröt det stora puss & kramkalaset ;)





Jag gör precis som du, sis !











Ahhh idag sov jag ändå lite längre, så skönt det var!
Nu ska nog den här sista natten också gå som en dans och sedan är jag ledig till på tisdag :)

Idag har vi grått och mulet här, igen.... Det blir lite innepyssel (dammsuga, tvätta, plocka x3 ) och till middag får det nog bli hemgjord pizza.
Känner mej så suger på en med mycket ruccola och mozarella, the Italian way!

Nu ska jag rikta uppmärksamheten mot Nikki bus en stund här på bloggen.
Hon har  nämligen alltid lagt sig att sova vid halvsju tiden utan direkt knussel. Bara lägga ner henne sjunga en stump och sedan har hon somnat. När vi ändrade till sommartid så blev det ju att hon var uppe en stund längre men inte nåt anmärkningsvärt.
Sedan en och en halv vecka tillbaka har hon blivit helt omöjlig. Hon ska inte sova på kvällen, är pigg som ett troll och river ut allt som finns i hennes närhet....
Suck jag blir helt matt!

Är detta en tillfällig fas (såklart det är) ska vi väcka henne på dagen så hon bara får sova max en timma, andra tips om nattning av pigga barn !!??
Snälla help me

//PIllan




Åh usch,

jag hoppas vi slipper denna fas men den kommer nog här med ska du se...

förstår att det är jobbigt

men jag har inga råd mer än att det kan nog vara värt att prova att korta ner vilan på dagen...



Härligt med pusskalas :)

kramar

Sover hon bra på nätterna?? Så nöjd dig med det....säger jag som har erfarenhet av 3½ åring som inte sovit en helnatt ännu....i måndags släckte jag lyset 19:20 och sa go`natt :-)

Sötaste syrrorna!



Kram!

När Nicoles nattningar började dra ut på tiden drog vi ner så att hon bara får sov 30 min på dagis.

Funkar jättebra!

Hoppas detsamma för Nikki!!

Kram o krya på halsen





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se