Upp & Iväg



Startar upp dagen med Superflingor från Paulùns, krämig yougurt och kaffe såklart!



Tidiga morgonstund som inte alls har guld i mun....
Bläää gonig crazy på detta "vår-Vädret" känns som det är return to början av april igen :(

Jag och Nikki var inne i princip hela dagen igår och satt och stirrade på varandra (åtminstonde kändes det så...) Blir på så himla dåligt humör när vi inte kan vara ute och leka eller ta en prommenad. Ja ja jag vet inga dåliga väder bara dåliga....
Men jag lovar att ingen vill vistas ute när det är så här!!

Jobbarhelg för min del så det känns inte så dumt faktiskt ;) Kan hellre sitta inne och tjäna pengar än sitta inne och "tomglo" !!

Ikväll ska jag dessutom på lite födelsedagskalas hos en av mina vänner och det är hon som nästan kan liknas vid en LeilaPerMorbergNigella-tjej just när det kommer till kalas!!
Jag längtar :)

Kram PIllan


Vilken fin mugg du har där på bordet. Såg nåt liknande fast i turkost i en butik här på byn som jag kaaanske måste köpa :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se