Åh vilken fest!



Champagne-glas i låånga banor





Kvällens Pillan njuter av ett glas kall skumpa och en helt fantastisk sommarkväll vid vattnet!


            



Vi bjöds på en sagolik buffé med allt man kan önska sig




Jag och min andra hälft innan uppställning av "par-fotot". Det fotot visar jag dock inte här på bloggen eftersom han är lite "blyg" av sig ...... ehhh ;)





Bland det bästa, att Hela Vinklubben var på plats för att fira den finaste pinglan i turkosa kjolen ;)
Vi bjöd henne på ett bildspel med foton "Du inte trodde fanns"  :)


Jag säger bara Vilket Party!

Vädret var toppen, maten smakade ljuvligt, drycken var väl kyld och gästerna på strålande humör!!
Plus ett värdpar som bjöd på sig själv Grand De Luxe:)

Födelsedagsbarnen gjorde entré i en nedcabbad Mustang utklädda som Loreen båda två och sedan bjöds vi på ett uppträdande med en näst intill perfekt koreografi .... Hi hi hi!

Kvällen startade och avslutades i total Eufååååååriii helt enkelt, kunde inte blivit bättre!

T A CK för en oförglömlig kväll♥

//PIllan




Vad härligt det låter och ser ut!! :-) Förstår att du hade en fin kväll!



KRAM

Haha vilket härligt gäng ni verkar vara :)



sv: det stämmer att jag inte bor så långt från Ljungby, har bott där i ca 7 år innan vi flyttade till huset. Har ca 10 minuter in till stan & jag jobbar ju även där. Kul att dina föräldrar har vänner här,

har du varit med ner någon gång?



Nu ska jag läsa i kapp mig hos dig,

har tyvärr inte hunnit gå in här sista tiden :( Tänkte länka till din blogg, hoppas det går bra :)



stor kram & ha en fin dag!

Åh, vad härligt det såg ut och du är sååå snygg!

Kul att se lite av mannen din! Min är lika "blyg" han...



Kram på dig!

Ser ut som ni verkligen hade en toppenkväll! Och vad snygg du är i hatt :)!



Ha en fin dag! Kram

Men som sagt vilken fest, super toppen ut:)

Kram

Men ååååhhh vilken hääärlig fest!! Ser superkul ut och vilken snygg bloggerska i vackraste frissan, gah...



Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se