Snurriga dagar




Jo jo klockan är snart ett på dagen och jag har precis slagit upp ögonen...
Sitter framför datorn och dricker lite kaffe men är snurrig i luvan och mosig.

Jobbar nätter just nu så därför blir allt lite uppochnedvänt med tiderna!

Ska bara få i mej lite i magen och sedan åker jag för att hämta Nikki. Man hinner inte med så mycket på dagarna när man jobbat natt så det är bra att inte ha en massa inbokat så det blir ett stressproblem.
Försöker att sova och annars bara ta det lugnt här hemma för jag har två nätter kvar att jobba.

Ikväll och i morgon kväll ska jag leda klasser som vanligt men det kan kännas bra för knoppen att få piggna till innan jag åker på nästa jobb!

 

Very Casual på sådana här "sovdagar"... Top från Gina Tricot

Nä nu måste jag fixa mej lite innan jag ska handla middagsmat.... Gah detta eviga dilemma!!

//PIllan


Halloj fining!



Nu måste jag bara fråga,

vad jobbar du med? :)



MÅNGA KRAMAR

Söööötaste du i snyggaste kläderna!!! Verkligen snygg detalj i ryggen och superfin t-shirt perfekt style till jeans i sommar!!!!



Önskar dig en finfin dag!!!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Vilken snygg rygg det var på toppen från GT!

Ha en bra dag!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se