Vårmiddag

           

Förätten var en kall och spicy Gaspacho med krutonger



Huvudrätten bestod av grillbuffé och jisses sicken buffé sedan....


         

Jag kan faktiskt inte räkna upp allt och kunde dessutom inte ens smaka av allt, så mycket var det....




Bifftomater, lök och halloumi



Kycklingfilé, kycklingklubbor lindade i bacon, älgfilé, hamburgare, lax...
Aioli, gucamole, räkröra, hemgjord hamburgerdressing, dragonsås, bakad potatis, grillad purjolök med vitlök, sparris med chevé, majs, morötter, ckampinjoner mm, mm....!!



Sedan blev det ostar och kex som toppades med en Irish Coffe!


Majj Gadd så mätt jag var när vi rullade hemmåt sent igår kväll.
Lika fantastisk mat som alltid i middagsklubben! Igår var det alltså vårmiddag och ja jag minns ärligt talat inte allt som det bjöds på men det jag åt av var bara toppen!
Både Nikki och Filippa var med så lite okoncentrerad blev jag då Nikki vill ha ganska mycket uppmärksamhet... Men då det fanns hundar där så roade hon sig ganska bra ;)

Ännu en regnig dag hos oss och jag ska jobba eftermiddag. Imorgon ny vecka och då då då har man lovat sol och värme framåt onsdag iaf!!

//PIllan


Gudars vad gott :-)



Kramar N

Kan man få vara med i den där middagsklubben ;-) Jisses, så mycket godsaker på en och samma gång!!!



Hoppas att du har en skön kväll, stor kram!



PS. Majken hälsar och tackar för grattishälsningen och det gör även hennes mamma som under gårdagen helt glömt av denna begivelse :-) DS.

Fy vad gott det där såg ut, blir riktigt sugen fast jag sitter proppmätt i soffan :)

Tack för din kommentar Pillan! Nu är jag tillbaka, behövde bara helgen för att komma på spåret igen ;-)



Och hjälp vad gott det där såg ut. Den där osten... den såg farligt god ut.



Hoppas det är bra med dig! Kramar

OJ, oj, oj vad mycket smaskigt! Man blir ju mätt av bara bilderna!



Du har några frågor att svara på hos mig om du har lust såklart!



Hoppas du har en sooolig måndag! Kramar

Herrejisses alltså,

den klubben vill jag vara med i :)



Kramis





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se