En aning mörkare

 
 
 
 
Har suttit i den där sköna frisörstolen igen (inte mycket går upp mot dessa stunder...) och håret blev ett par steg mörkare.
Slingorna är borta och färgen är "hel" men det är otroligt svårt att fånga på bild nu när det är mörkt ute typ hela tiden då man är hemma... Ser ljusare ut på denna bilden än i verkligheten iaf!
 
Härliga fredagen är här och det ska fixas advent på riktigt!
Utegranen ska tändas och alla stjärnor få liv ;)
Ikväll sprättar jag upp Lucia-glöggen med chokladsmak och sedan går jag en match mot A i kampen om tv-dosan.... Hockey eller X-factor ?!.....
 
//PIllan
 


Jag tycker färgen blev bra! Det känns alltid bra att göra håret något mörkare på vintern och ljusare på sommaren.

Ser fint ut, passar bra nu i vinter:)

Trevlig fredag!

Vad fint det blev!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se