Mina...

 
Mina tjejer var så gulliga igår!
Först hade Filippa en kompis här och dom busade med Nikki hur länge som helst och så fort jag visade mig så sa Nikki bestämt - Inte mamma hit!!  ;)
Tjejerna var såklart mycket busigare än mami.... Sedan på kvällen kröp Filippa ner och läste flera böcker för lillasyster vilket var väldigt poppis ♥
 
Oj vilken rolig dag vi haft idag. Tog tåget i morse med Camilla och Alvin till Östersund. Bara tågresan i sig är ju ett äventyr för småttingarna! Sedan var vi flera timmar på Djungelhuset och herregud vad dom har "härjat"!
Så nu ligger det en liten slaget hjältinna däckad i soffan.
Gissar att det blir tokigt ikväll med sovningen men vi har ju semester så det får bli lite si och så helt enkelt!
 
Nu middagsfix och sedan aerobics!
 
//PIllan


Vilken superhärlig bild!! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se