Plugg

 
 Filippa och Julia i pluggar-tagen vid köksbordet igår
 
 
         
 
Lillasyser Yster vill såklart också vara med... :)
 
Så skönt att jag lyckades sova nästan 7 timmar nu efter nattens jobb! Har en natt kvar sedan väntar ledighet igen :)
Trist och mulen dag så det gjorde inget att jag sov bort den....
 
Utvecklingssamtalet med Filippa gick bra, hon klarar samtliga ämnen. Väldigt skönt känns det!
Det oroande momentet är väl att det är stökigt i klassen men det får vi som sagt veta mer om i morgon kväll..
 
Nu på med ansiktet och iväg till dagis och Ica!!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se