Vi bakar

 
 
 
Mammas lilla piga!
Sötaste Carl Larsson-förklädet från Farmor i Sundborn
 
 
Fram med mjölet bara.... :)
 
Det gick finemang med bakningen idag!
Nikki var med lite i början med sedan ville hon sköta disken... Massor med skummigt diskmedel och rinnande vatten kan roa en 2-åring länge ;)
Vi bakade kolakakor och lingongrottor med kardemumma. Kolakakorna blev dock lite för dåligt gräddade så jag måste nog göra en omgång till...
Men Nikki gillade dem, hon åt nämligen flera stycken!
 
 
Dagens belöning till bagarna, kaffe till mami ett glas kall mjölk till lillan och många kolakakor;)
 
På eftermiddagen var jag iväg och tog ett obligatoriskt cell-prov. Inte det roligaste kanske men jättebra att det finns! Nu är det bara att vänta 6 veckor!? på provsvaret...
Sedan bar det av med Filippa till frissan. Välbehövlig klippning av hennes kalufs kan jag säga. Hon har ett fantastiskt hår men nu var verkligen dags för en "avhyvling"! Alla toppar blev fräscha och lite mer uppklippt fast fortfarande långt!
 
Kvällen tillbringades som vanligt i aerobics-salen, härligt!
 
//PIllan


så söt! Mysigt att baka tillsammans, de där är mina favoritkakor. kram

Vad mysigt med lite köksbestyr:)
Blev säkert jättegott!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se