Bling & abrupt uppvaknande

 
Här är en av grejjerna som fick följa med hem från mingelkvällen!
Ett supersnyggt lite blingit armband signerat ODAHL
 
 
Jobbade sent igår kväll och när jag kom hem satt jag ändå en stund framför tv:n för att varva ner en smula.
Kom väl i säng runt 23-tiden men jag skulle jobba eftermiddag idag så jag såg fram emot en lugn morgon!
 
Vaknade av att telefonen vibrerade ilsket och hann tänka att nej jag har inte försovit mej men såg på displayen att det var från jobbet.
Två personer hade blivit sjuka så det var bara att hoppa upp ur den varma bingen och bege sig ut i mörkret.....
 
Men nu har jag ju istället kvällen fri och tänkte mej ett core-pass, blir hur skönt som helst! ;)
 
//PIllan


Åååh vilket underbart armband!

Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se