En månad för tidigt...

 
 
Härlig inspo från nätet!
Tänk att ha ett sådant matbord med plats för 14 personer :)
Hittade bilderna på Hemnet
 
Ja snön fortsätter att falla från en grå tjock himmel... Enligt min mening en månad för tidigt :/
Speciellt när jag börjar tidigt på morgonen och man måste typ sopa eller skotta sig fram till bilen. Sopa och skrapa rutor, dra in en massa snö i bilen så man "halkar" på pedalerna, snöflinor som letar sig innanför kragen Ja typ sånt retar mej nåt enormt!
Jag har sagt att jag är en sommarmänniska va...?!
 
I eftermiddag ska vi hem till mina föräldrar på middag. Papi fyllde år igår men då mami var något snurrig så hade hon planerat firandet tills idag... Jag upplyste henne dock redan i söndags att det faktiskt är den 29/10 han fyller ;) Men då hade hon redan bokat in och skulle bort igår, hi hi vimsig någon...
 
//PIllan


Ja usch vad tidigt med en massa snö. Jag hoppas vi slipper i en månad till.

Ha ha - ja det hade varit roligt med ett ordentligt "80-talspass", fast utan klädseln då förstås... :)

kramar

Det skulle jag inte tacka nej till!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se