Fönster & Fotografering

 
 
Sessan har sina favoritplatser för fönsterspan lite var stans i huset. Sittandes på fönsterbrädan eller varför inte softa på bänken för perfekt utsikt över gårdsplanen...
 
Yes mina fönster är SÅ blanka och fina just nu!! Kan inte fatta att jag inte gjort detta tidigare.... Ja knappast att ta fram fönsterputsen och skrapan själv! No No att anlita proffs som gör jobbet helt enkelt!!
Helt klart värt varenda öre då man som jag hatar just detta momentet i hushållsarbetet! Ge mig en dammsugare och dammtrasa och jag kan springa runt i timtal men fönsterputs....
Blir aldrig bra och vilket jobb sedan :/
Men nu har som sagt proffsen gjort sitt och mina fönster är sagolikt blanka ;)
 
Idag är det fotgrafering på dagis. Nikki är egentligen ledig idag men jag kör dit henne så även hon blir förevigad med sina små vänner, sweet!
 
Det typiska med min lediga dag är att det damp ner ett brev med posten som informerade om att idag mellan 10-14 ska det vara strömavbrott....
Blir till att åka hem till mami för lite lunch mao!!
 
//PIllan


Håller med dig;)
Att tvätta fönster är inte enkelt,jag får det bara att se ännu värre ut.
Ska nog hitta en putsare hit tro jag:)
Ha en fin dag.

Åh, sånt borde man ju göra egentligen - man blir ju aldrig helt nöjd med sin egen fönsterputsning :-/

På tal om katter så hade vår Morris bajsat inomhus idag... På Charlies bruna ryamatta... Knappt så att det syntes. Men det kändes... Han får vackert sova ute i natt ;-)

KRAM

Vi anlitar också. Det bli ju sådan skillnad och sedan avskyr jag verkligen att putsa fönster.... :)

Hoppas du har en mysig kväll!

Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se