Förberedd

 
Ja nu när vintern gjorde entré redan i slutet av oktober så är jag glad att jag var förberedd med diverse vinterutrustning!
 
Varma gosiga och sköna skor från Scorett. När Filippa såg dem så ville hon ha ett par likadana i julklapp, gott betyg :)
 
Oj i morse var det hela 11 minusgrader här, brrr. Men nu så strålar solen och snön gnistrar så vackert. Jag och Nikki har varit ute och skottat och dragit pulka en stund.
Jag skulle ha jobbat förmiddag men då det fortfarande är sjukdomar som härjar på jobbet så fick jag ändrad tur till en eftermiddag idag!
Ska försöka packa lite inför helgen då vi ska åka upp till fjällen (Vemdalen). Det är Lodge & Lya mässan och den brukar vara väldigt trevlig!
Filippa satte sig i bilen i morse för att åka dryga 55 mil norrut.... Träningsläget i Kåbdalis!
 
//PIllan


Vilka snyggingar! Liknar Sorel men har kanske en något roligare prislapp. Ska spanas in pronto!

Ha en fortsatt fin dag! Kram K

Fina skor, jag är ute efter något liknande faktiskt. Kravet är RIKTIGT varmt! :-) Om hon är i Kåbdalis är hon ju bara ca 8 mil härifrån!

Oj vad kalllt! Jag kollade inte på termometern idag då jag vabbar idag. Verkligen snygga skor du hittat, synd att jag redan har ett par liknande annars hade jag köpt dessa. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se