Häng i parken

 
 
Alvin och Nikki i full fart tidigare i dag!
Vilken tur att vi begav oss ut tidigt på förmiddagen, då lyste solen och fast det var minusgrader så var det så skönt att hänga i lekparken en stund. Just nu skedde ett plötsligt väderomslag och snön vräker ned utanför mitt fönster!!
 
Ja nu är det verkligen skönt att sitta inomhus och kura.... Lite mysigt trots att jag inte är någon snö-lover ;)
Har precis haft fika-gäster här hemma så idag går fikastapeln nästan i taket...
Efter lekplatshänget så gick vi nämligen och mumsade i oss räkmackor och chai-latte och nu blev det kaffe och kakor....
Well well så är det vissa dagar och det är väl ganska OK!
 
Ikväll ska jag dessutom iväg på lite butiksmingel i min vän Annikas fina blomsteraffär! Tar med kameran så ni får se hur vi hade det där.
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se