Inomhus

 
 
Ljus ljus massor av ljus behövs för att skapa mysstämning nu när mörkret faller..
 
 
En bit choklad till kaffet får endorfinet att kicka igång dagar då man inte kan framkalla dessa med träning!
 
 
Jo mer ljus ändå ;) De söta korgarna är från House doctor och jag hade dem tidigare under skötbordet för småplock som en liten bebis kan behöva... Den där bebisen har nu blivit en stor tjej så korgarna får tjäna till annat plock!
 
Tisdag och vi såsar mest här hemma. Jobb väntar i eftermiddag och kväll för min del så ingen aerobics som annars är tisdagens höjdpunkt! Passet genomfördes istället igår även om jag nog snarare skulle legat nerbäddad!
Fast jag är iaf inte sämre idag även om jag inte är direkt frisk :(
 
Tycker att vädret så här långt i höst bara har bjudit på regn och gråa dagar.... Jag blir galen av att bara vara inomhus och Nikki med tror jag.
Hon ska ha All uppmärksamhet hela tiden helst men jag förstår att hon blir uttråkad av att bara vara med mami.... Måla, leka med dockor och titta på film kan ju bli lite trist efter ett tag!
Skönt att få komma till dagis några timmar och få härja loss med kompisarna ;)
 
Ha det så bra //PIllan


Vilka snygga korgar! Ja nu är det hög tid för det där härliga höstvädret! Kramar

Jättesöta korgar, vad höstfint det ser ut:)

så fint o ha ljusen framme. o mys nu när man kan tända lite på kvällen!

Ljus piggar upp under hösten!

puss

Tack för idèen t stearinljus!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se