Om inte vinklubben fanns...

 
 
 
 
 
 
... SÅ mycket fattigare mitt liv skulle vara!!
 
Ja igår var det dags för lite vin igen.
Precis som sist var det en surprise vart vi skulle. Vi visste att vi skulle vara klädd i varma sköna kläder.
Bilfärden slutade så småningom låångt låångt uppe i en gammal fäbodvall. Marchaller hela vägen fram till den lilla stugan och fullmånen som lyste lite så där magiskt.
 
På plats utanför sprakade en eldkorg och då blev vi bjudna på årets glögg! Smakade rätt mycket ingefära tyckte jag, men helt OK.
Inne i den mysiga stugan var det uppdukat med.... Surströmming!!! Gissa om vi blev förvånade :)
Glögg och suring samma kväll.... Kan det bli bättre... (knappast enl mej)
 
Ja och det var inte det enda vi åt, Carina hade dukat upp med sillar, paj och sallad för att jäsa upp oss riktigt!
Sedan blev det kaffe och After Eight kaka med jordgubbar och som inte detta var nog så dukades det fram massa ostar och kex....
Jag kan lova att vi blev mätta :)
 
//PIllan


Låter som en väldigt lyckad kväll!! Då kan det ju vara värt att vara lite småtrött dagen efter..... :).

Kramar

Men GUUUUDD, vad underbart!!! Vill också!! Fast jag hade gärna hoppat surströmmingen ;-)

KRAM

Guuuuuuuuuuuud så himla mysigt!!! Stämningsfulla foton! Men iiiiiiingen surströmming för mig, haha!! Har aldrig lärt mig att äta det:)) Men så mkt gott ni bjöds på, wow! Och så mysigt med eldkorgen! En sådan har jag också, eldar i den vid särskilda tillfällen, mysigt:))

Önskar dig en finfin vecka!

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Såå mysigt :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se