Veckan rullar på

 
 
Sötaste blomman måste väl ändå vara hjärtan på tråd!
 
Pjuu nu är jag äntligen hemkommen efter en rolig förmiddag och sedan lite jobb på eftermiddagen.
I morse hängde jag och Nikki med pappan som skulle på lite kundbesök. Ja oss fick har droppa av på Drakborgen!
Nikki var helt vild av glädje och eftersom hon inte är så stor ännu så var det bara för mig att hänga med i alla hoppborgar, rutchkanor och klätterställningar ;)
Ett riktigt träningspass mao!
 
    
         
Ett lite stilleben på matbordet och i bakgrunden syns en av kakelugnarna som väntar på att bli eldade i. Fast det är ju en konst det där med att elda i kakelugn.... kan tydligen bildas nån farlig gas om man inte gör rätt!! Huu måste ta en kurs med papi brandman asap!
 
Det enda tråkiga med dagen var att lilla skruttan blev åksjuk två gånger på vägen till leklandet.... Stackars liten, åker vi längre än typ 20 minuter så kan man ge sig sjutton på att lillan får åka "ulriksdalsbussen" :(
Vi brukar ge henne en liten bit åksjuketablett om vi ska resa långt men då blir hon väldigt väldigt trött så idag chansade vi eftersom det skulle lekas men då gick det som det gick....
På hemvägen sov hon dock så sött och då brukar det oftast gå bra!
 
//PIllan
 


Man får väl lov att återkomma tänkte jag och tittade in i din blogg igen. Fina bilder och mysiga texter.
Blir sugen på "Hjärtan på tråd" för att inte tala om doftljus. Du kanske ska ha provision.

Gamla kakelugnar är så fint:)

Usch jag var också åksjuk när jag var mindre, inge roligt.
Ett litet tips som jag fått är att man kan äta lite chips, det ska tydligen vara något med saltet....jag har provat på mina barn, nu brukar dom inte kräkas, men ändå känna av magen, och ja om inte annat får man nåt annat att tänka på :-)

Åh, de är verkligen jättefina de där hjärtbladen. Använde de till flera dekorationer vid vårt bröllop :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se