Vill också visa...

 
 
Ja när både mamma och syrran har fått visa upp sina nya jackor vill jag också visa upp min :)
En rosa (såklart ) Didriksson som Nikki fick i present av snälla familjen F, tack tack!
 
 
Ballonger är väldigt "poppis" här hemma! Just nu har vi väl en sisådär 10-12 st i vardagsrummet.... En liten färgklick i inredningen ;)
 
Jobb jobb just nu inne i en halvintensiv jobbperiod men inte mej emot! Jag trivs utmärkt på mitt arbete!
I morgon ska jag dock ut och åka lite då jag och två kollegor ska ut på en miniturne´. Blir bara borta över dagen men det är alltid skönt med lite miljöombyte ibland.
 
Ikväll väntar dock som vanligt aerobics följt av Hollywoodfruarna, som jag har väntat! Ikväll verkar det ju bli catfight, he he underhållning på hög nivå mao!!!
 
//PIllan
 


Sötisen!

Ja, man hyser någon slags hatkärlek kring de där Hallywoodfruarna :-)

KRAM

Fin jacka!

Sötisen då;)
Underbar i rosa älskar didrikson.
Ha en fin dag kram

Vilka fina jackor!
Vitt är jättesnyggt men jag skulle aldrig kunna hålla den ren så därför safe:ar jag med svarta och gröna jackor :).
Kommit någon mer snö?

Så söt hon är! Härligt med alla balonger! Viggo har med den jackan fast i blått, så bra att man kan ha den under vindjackan då det är blåsigt. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se