Vitt, vitt och lite blått

 
Jo då det blev den vita jackan från Everest för mig i vinter..
 
 
   
 
Kunde inte motstå den då priset var galet bra på Stadium. Den var nedsatt några hundralappar och sedan fick man som medlem 25% på allt så både jackan och mössan tillsammans betalade jag 860 kr!!
 
Mössan har mörkblå ränder och det gillar jag, vitt och blått fräscht även under vintern!
 
Igår vaknade vi upp till ett helt vitt landskap men aj aj aj vad söligt och geggigt... :(
Nä ifjol var det helt perfekt då den första snön föll lagomt till 1 advent.
Riktig magi att gå ut på julskyltningen och snön föll så fint. Att det dessutom var torrt och fint hela hösten var perfekt.
Annat nu, det är som en leråker ute på våran gård!!!
 
Gårdagen tillbringade jag och Filippa i köket. Vi bakade bullar och kolasnittar plus lagade en god middag till A och Nikki som kom hem från fjällen! Pasta pomodoro ur Leilas första kokbok, mycket gott!
 
//PIllan


Superfin både jackan och mössan! :-)

Åh vilken snygg jacka! Skulle verkligen vilja ha en vit i vinter, men det funkar bara inte med tre små smutsiga killar :)Härligt när man kan fynda lite.

Kramar

Vilka fynd! Supersnyggt!!!

Kramar!

Åhhh snööö.
ja det har sin tjusning men det är ju liiite tidigt och inte kul när det är geggigt.

Så snygg jacka & du med :)Åh lillan var ju som en sockertopp i sin rosa.

Ha en bra dag
kramisar i massor





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se