10 vinare hade suttit fint....

 
Yes här är hon.... klanten numero uno!!
 
Ja det hände liksom i helgen redan men jag har inte hunnit berättat för er (har antagligast försökt att förtränga det för mej själv...) På jobbet har vi nämligen också ett vinlotteri där vi har dragning första lördagen i månaden. Vi kör på Jokernumret så det är fördelat 0-9.
Jag har köpt en vinare sedan länge tillbaka som jag varit på väg att ställa till lotterisamlingen men det föll ur minnet varje dag. Har dessutom inte varit med så länge så jag har liksom inte fått reglerna riktigt klart för mej....
Well i lördags drogs helt oväntat mitt nr!!! men då Miss Klant inte slällt dit sin andel så tillföll vinsten nån annan typ numret efter... !!?
WTF ja ni förstår ju, hade kunnat flaschat upp en bild med 10 finfina flaskor här istället för mitt fejs... :/
 
Gissa om det är jag som köper upp ett gäng vinflaskor och ställer dit i förebyggande syfte, men att mitt nr ska komma igen är väl lika liten chans som att jag spikar hela lottokupongen !!
 
//PIllan


Men åh, vad surt.
Jaja men nu slipper du dricka en massa vin ju ;).
Kram Anna

Nääääääääääääääääääääääääääää vilken jäkla otur!!!! Fy vad trist... Fin bild på en vacker bloggerska:)

Kraaaaaaaaaaaaam aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se