Förstoringar

 
       
     
 
Har äntligen "fått tummen ur" och beställt ett gäng med förstoringar på mina älsklingar. Fujifilm hade erbjudande så då passade jag på att ta mej tid till detta!
Några på Nikki och Filippa tillsammans och även en och en. Tog samtliga i svart/vitt så jag kan påbörja en liten fotovägg :)
 
 
Man har ju så många bilder som bara ligger i datorn...
Helt galet egentligen då jag innan digitalkamerans tid var jätteduktig och fixade med album jämt!
Måste helt enkelt försöka att framkalla mer till pappersformat för det är ju så roligt att bäddra i album, inte sant?!
 
//PIllan
 
         
 
 
 
 
 


Men åååååååh vilka superfina foton!!! Vilka sötisar:) Och vad kul idé med förstoringar och fotovägg!! Jag har inte heller fått tummen ur med mina foton, har också tankar om att göra dem i pappersformat, är ju jättemysigt att ha dem så:) Har dessutom några miljöbilder jag har tänkt göra förstoringar av och sedan rama in:))

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

Vad fina bilder! Jag skulle också verkligen behöva ta tag i det där. Men det är ju så lätt att de bara blir liggande i datorn...

Tack för kramarna!

Så fina bilder på dina fina tjejer! Kul när man tar sig den tiden och fixar sånt. Jag gjorde ett kollage till Hugos dagisram som blev fel på första gången jag gjorde det så försök nummer två tog liksom 3 månader att göra det igen :) kram

Vilka härliga bilder. :)

God morgon Pillan!
Ja..förr var det framkallning som gällde minsann.
Men ett tips nu är att göra en fotobok. Väldigt fint och skoj att ta fram och bläddra i :)
Kram!

Vilka vackra bilder!
Absolut var man bättre på fotoalbum innan digitalkameran. Dessutom togs det inte lika många bilder så det var inte lika många att sätta in, även om man nu kan välja vilka som ska framkallas :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se