Hej helg

 
Helgens bukett går i höstiga härliga färger!
 
Ooops det blev visst ett ofrivilligt blogguppehåll igår... Detta beror på att jag gått och dragit på mej ännu en förkylning! Den här gången med halsont som liknar halsfluss....!
Inte alls "sjuk" annars utan bara så himla ont i halsen :(
 
Nåväl igår kväll kom jag iaf iväg på kryddpartyt med SPAtema, så ett skönt fotbad, handmassage och bubbel med gott tilltugg startade upp min helg. Sedan var det bara natti natti direkt vid hemkomst.
 
Idag har jag hunnit med en sväng på loppis och Filippas fotbollsmatch i ösregn (ingen bra kombo då man är förkyld...)
Nu ska det städas och bakas inför morgondagens Inredningsparty och sedan blir det kräftsoppa och soffan som gäller!
 
Ha det så bra //PIllan


Nej men fy, massor av krya på till dig!! KRAM

Vilken vacker höstbukett! Krya på dig och hoppas det bara är vanligt halsont och ingen halsfluss.
Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se