Impulsiva Pillan


     
I veckan gick jag in på möbelaffären för att kolla på ett soffbord men kom hem med en matta...
 

Tidigare hade vi en slätvävd vit och större matta här. Men denna var liksom mysigare nu när det blir höst och vinter, skön att gå på! Var först tveksam eftersom den är mindre än den förra men nu ligger den där den ligger och så får det bli!
 
Snygga ljuslyktor som jag hittade på MIO-möbler. Perfekt när dessa brunnit ner kan man ju ändå pilla ner ett värmeljus och forsätta använda dom!
 
Swisch så var det söndag igen!
Jag satt uppe länge igårkväll eftersom jag sovit så länge på dan. A däremot sov som en stock bredvid och eftersom han aldrig snarkar (säger han) så var jag bara tvungen att filma honom och spela upp som bevis :) Hi hi mycket roligt!
Tittade på sommarkrysset och kände viss stolthet över "Stiftelsen" som är ännu en superduktig grupp från våran lilla kommun!
 
Idag känner jag mej nästan frisk så det blir träningspass och efter det går jag på bio, Cockpit!
 
PS. Såg att Nikkis höstshopping hamnat på förstasidan av blogg.se, det tackar vi för!
 
//PIllan


Guuud, vilka fina lyktor! Måste ta en sväng til Mio tror jag!
HM:s lyktor är ju oxå bra att spara och slänga ner ett värmeljus i när de brunnit ner.

Skönt att du mår bättre! Jag har också frisknat till, men några andra i familjen är fortfarande snuviga. Det är väl så hösten startar!

Kram på dig!

Ja vad kul att du hamnade på förstasidan!!
Tycker att mattan gör sig väldigt bra under soffbordet!
Jag är också sugen på en ny. Har haft den gröna länge nu ;). Fast jag vet inte vad jag vill ha ist. Hmmm tåls att tänka på :).
Kram Anna

Älskar verkligen lyktorna!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se