Mera blått

 

Jag fyller på höstgarderoben med lite mera blått!
 

Byxor från Kappahl (har helt plötsligt börjat handla där och just byxorna sitter toppen) med lite snygga dragkedjor som detalj.
 
Ooops vänder rumpan till...... ;)
 
Söndag eftermiddag och jag är ganska nyligen hemkommen från jobbet! En arbetshelg är avklarad och nu är ugnen varm i väntan på sötpotatisen. Till detta blir det biffar med soltorkad tomat och fetaost bubblande i en gräddig sås !!
 
Kvällen ska tillbringas i träningslokalen. Tänker både höja pulsen och låta musklerna slita:)
Har börjat få känningar från både rygg och nacke och det är ett tecken så gott nog att gymmet kallar på den här kroppen!! Aldrig fuska med träningen PIllan....
Fuskat har jag väl inte direkt gjort men det har inte funnits tid de senaste dagarna och gammelkroppen vill röra på sig minst 5 dagar i veckan, bäst jag lyder då...
 
Ha en fortsatt skön söndag//PIllan
 
 


Superfina byxor verkligen! :) Hur är de i storleken? Åt det mindre eller större hållet? Fundera på att klicka hem ett par;)

Svar: Jag måste nog säga helt normal (vad nu det är...) i stl . Jag har stl 36 (28 i tum) och dessa sitter perfekt, lite strech i materialet oxå !!
Pernilla/Pillan

Skit snygga! Kanske måste kolla in kappahl lite mer :)

Men så snygga byxor! Och vad god söndagsmiddagen lät! Älskar sötpotatis.

KRAMAR

Snygga brallor!

jättesnygga =)

fint

Snyggt jeans, var kommer dem ifrån? :)

Snyggelisnygga :)
En detalj som en snygg dragkedja gör mycket.
Behöver också träna...som vanligt hihi ;) kommer ju aldrig riktigt till skott.
Har du problem med rygg & nacke?

Ha en bra dag!
KRAM

Jättesnygga byxor! Var en väldigt snygg detalj med dragkedjan. :)

snygga byxor!

snygga brallor!

Superfina =)

Snyggt!

Supersnyggt!
Spana gärna in min vintageblogg!

Dom var jätte snygga.

Jäklar vad snygga!

Det var riktigt snygga byxor! jag har haft väldigt svårt att hitta bra byxor på Kapp Ahl men kanske dags att kika in där igen.

Ha en bra dag!

Fixa lite bättre ljus på bilderna i framtiden

Vilka snygga byxor!!!!

skit snygga byxor! älskar kedjan :)

Snyggt :)

Vilka snygga! Man får kanske ge Kapp Ahl en chans.. ;)

Hejsan!

Vi har precis startat vår första blogg! En mor&dotter dessutom. <3

Så bättre sent än aldrig. ;-)

Ta en titt & lämna gärna en kommentar.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se