Ny vecka, ny tröja

Har ett stort "koft-hål" att fylla i min garderob! Är så frusen av mig och speciellt när jag sitter på jobbet... Här är en av de senaste i garderoben, snygg svart och vit hemklickad från Ellos!
 
Ja den här veckan startar visst med riktigt höstväder, regn och blåst och allmänt grått och trist...
Nikki och jag var och handlade och två barnfilmer fick åka med hem. Så lillan fördriver en stund i soffan med Pippi Långstrump och jag fyller upp kylen!
Har hämtat ut veckans Middags-låda, så nu känner jag mig "rik"!
 
Den här veckan ska det serveras följande
Kycklingfilé med rotsaker och getostcréme
Chili con carne
Fried rice med grönsaker och ägg
Ugnsbakad Kolja med tomater och kapris
 
Så praktiskt och skönt att slippa tänka på middagsmaten några dagar framåt!
 
 

 

Ikväll väntar lite träning för min del kanske det blir dubbla pass !
Känner mig lite onyttig efter helgens bravader så det är lika bra att gå ut stenhårt redan i början av veckan ;)
 
//PIllan


Jag väntar leverans av matkasse jag också.
Skönt var ordet :).
Min lilla somnade i soffan medan jag lagade middag idag. Hmmm undra hur denna kväll/natt blir...

Fin du är!

Vilken middagslåda kör ni? Är sugen på att testa ICA´s... Så trötta här hemma på att ingen kan komma på varierat vardagsmat ;-)

KRAM

Supersnygg!

Snyggo!

kram kram!

Har funderat länge kring dessa matkassar,lite enklare i vardagen kanske?snygg tröja:)kram

Finfin kofta!
Vi fick hem matkasse i går igen,
så himla toppen!!!

Kramar & ha en bra kväll!

åhh vad snygg den var! Måste klicka hem den oxå. =)

/Maria

supersnygg!Vilket mysigt hem du ser ut att ha=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se