Pillan gillar!

 
 
Ahhh så mycket fint! Vill ha allt, bums ;)
 
Living and Room är märket och dessa bilder är från senaste höst/vinterkatalog och jag ska genast boka in ett "party" med min vän som är återförsäljare!!
Speciellt serien Marrakech Mood som bilderna ovan är ifrån föll mej i smaken.
 
//PIllan


Så mycket fint! Jag har tittat i katalogen! Så det blir ett party här med;)

Verkligen smakfullt, fint!!

Ååh vad mycket fint!! Hojta till när du ska ha party, jag kommer gärna jag med :-)
Kramen

Svar: Absolut Lotta!
Pernilla/Pillan

Verkligen fina saker! Vill med ha nu :) Vad hittar ni på idag? kram

Sååå snyggt o fräscht.
Ha en härlig måndag.

Bjud in mig också- så himla fina saker .) kram K

Himla snyggt med silverdetaljer :)

Fint!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se