Roligaste på länge...

Ja igår var det dags för vinklubb igen, så länge sedan sist!
Tyvärr var vi bara 4 som kunde vara med och jag säger bara to bad för er som missade denna eftermiddag och kväll...!
Vi visste bara att vi skulle samlas 13.30 och det visade sig starta med picknick på hemmalagets fotbollsmatch!
Jätteroligt då man sällan annars kommer dit och tittar :)
 
Vidare färd hem till Carina och deras nybyggda enorma och fina brygga. Där bjöds vi på melonmojitas och det skulle verkligen behövas nåt stärkande innanför västen senare på kvällen (men det visste vi inte när vi i godan ro sippade på dessa...)
 
 
Carina x 2
 
Fantastisk eftermiddag vid vattnet som var spegelblankt och solen värme så skönt!
 
 
När drinken var urdrucken kom det fram rosa boa åt oss och en "chaufför" anslöts sig i rosa glittrig hatt med texten Chaufför vinpullorna!!
 
 
Vi fick ta plats i bilen och färden gick österut, vart var vi på väg!?
Hon vilseledde oss några gånger så vi var säkra på vart vi skulle men allt var fel....
Till slut satt vi och gapade för vi var verkligen mitt ute i skogen...
 
 
...och precis mitt i Sverige !!
 
Här finns en resturang som hade sin sista öpnna kväll efter sommaren och här vankades middag och en efterföljande musiktävling som jag kan lova var på blodigt allvar mellan småbyarna runt omkring!!
Där gled vi in i våra rosa boas och jo vi gjorde nog lite succe`......
Vi har väl sällan skrattat SÅ mycket som vi gjorde!! Fantastiskt roligt och något som man annars aldrig skulle ha tänkt på att åka till...
Stort Tack Carina för att du är så påhittig!!
 
//PIllan


Lovely!!! :-)

Kram & gonatt

Vilket kul gäng ni verkar vara :).

Vad trevligt!! Och ja vad påhittig er vän är!

Kram!

Åh va skojigt det verkar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se