Snälla dottern!

Hallon plockade på mormors buskar...
 
Serverades till en varm kladdkaka och vispad grädde igårkväll!
Snälla Filippa hade fixat till mej så det blev "after aerobics" med myspys i soffan, mumsigt!
 
 
Hjälp idag blåser det rejält här!! Jag och Nikki var en sväng till lekparken men gav snabbt upp... Här hemma hade min höstplantering vält omkull och det var jord över hela bron, inte kul!!
Nu är det uppstädat (hoppas den inte vickar igen...) och Nikki sitter med nappen och filten framför tv:n och förhoppningsvis tar hon en liten nap innan det är dags för dagis!
 
Stackars Filippa har åkt på öroninflammation med sprucken trumhinna! Hon var till doktorn och fick suga ur diverse otrevligheter ur örat så nu är det penicillin, örondroppar och "vattenförbud" som gäller ett tag framöver...
 
//PIllan


Haha visst var det roligt!

Kakan ser god ut, men stackars lilla tjej, det som gör så ont!

kram

Åh vad smaskigt! Här har det också blåst storm idag...

Usch vad tråkigt med de där eländiga öronen. Vet precis hur det är, eller det är väl snarare Alvin som vet precis hur det är...

Kramar

Blev nyplockade hallon och kladdkakemuffins hos oss igår med.
Mums!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se