Vänner...

  
 
Bjuder på några pics sedan i fredags då jag och Nikki hade en mysig dag med fina vänner!
 
 
       

Nikkis söta kompisar Ellie och Sigge som hon dessutom går på dagis med så det leks en hel del på dagarna gissar jag ;)
 
 
Lilla "Busligan" samlad, men inte det lättaste! Det finns så mycket spring i deras små ben !!
 
Redan tisdag kväll och jag sitter nytränad, nyduschad och strax nyäten... nöjd som en bebis:)
Efter några dagars ledighet var det dags att återgå till jobbet tidigt i morse och som vanligt på tisdagar körde jag en aerobicsklass på kvällningen!
 
Skönt att få lite endorfin-påfyllning då jag för tillfället är lite ledsen...
En av mina allra bästa vänner, ja den personen som jag egentligen känt längs också av mina kompisar ska flytta... :(
Vi har inte bara varit "vanliga vänner" utan dessutom arbetskompisar från och till genom åren. Nu ska hon fortsätta i samma bransch och såklart kommer vi att ses så ofta vi kan men hon ska ändå flytta många många mil bort!
Känns sådär måste jag säga men jag är såklart glad för hennes skull då detta var vad hon ville (men lite egolessen måste jag få va..)
 
//PIllan
  



<3<3<3

Höstens färg är ju vinrött, tycker du att det är snyggt? Kommer du att använda vinröda plagg i år? :) <3

Så fina bilder! Verkligen trist med flytten där alltid jobbigare då det är längre avstånd till de men håller kärt. Hoppas du är lite gladare idag! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se