Helgen som gick och fortsatte...

 
 
 
I lördags hade jag en vännina här på middag och det blev lite italienskt ;)
 
Ja då rullar vi in på sista delen av april med en ny måndag. Helgen har gått i ledighetens tecken och veckan börjar likadant! Ledig måndag och tisdag :)
Vi har i alla fall fått en del gjort ute på gården. Krattat och klippt buskar plus lite annat fix.
Ska fortsätta med lite klipp idag med.
 
Söndagskvällen ägnade jag åt träning. Först en timma i gymmet och sedan 45 minuter spinning. Härligt, benen och hjärtat fick verkligen jobba!
 
Nu ska jag och Nikki byta sängkläder och starta upp nån tvättmaskin (älskar att man kan hänga ut tvätten nu, luktar så gott)
 
//PIllan


Så fint du dukat med pastellfärger.

Vad härligt att starta veckan med lite lediga dagar. Vi är också hemma idag, men pga VAB och det är inte riktigt lika mysigt.

Hoppas ni får en härlig dag! Kram

Flitiga du......det doftar ljuvligt med utehängda nytvättade lakan. Ha en fin start på resten av veckan. Kram Anette

Hej Pillan! Jag har en Eloge Magazine-relaterad fråga till dig :-) Du får gärna maila mig ([email protected]) eller skriva din mailadress här om du vill ;-)

Kram!

Svar: Kul Malin!Jag har mailat dej ;)
Kram
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se