Min kropp skriker efter Träning!

 
 
Bjuder på lite bilder från Filippas tårt-tillverkning på påskaftonens morgon. Min mamma fyllde nämligen år just denna dag och det blev ett riktigt tårt och kak-kalas utomhus under eftermiddagen!
 
 
Ja dessa bilder får helt enkelt sätta punkt för påskens frosseri..... Usch så mycket onyttigt som passerat min mun de gågna dagarna :/
 
Idag sätter jag mej i bilen och lämnar fjällvärlden bakom mej.
Jag åker hem en dag tidigare än de andra för ikväll ska jag hålla i aerobics-klassen som vanligen är på tisdagar. Jag riktigt längtar tills jag får känna de första svettdropparna tränga fram i pannan!!
Har sagt det förut och det är verkligen sant att min kropp klarar inte mycket längre uppehåll än 5-6 dagar och den gränsen är idag passerad!
Både huvud och muskler skriker efter att få pressas riktigt hårt nu ;)
Visst vi har åkt slalom och tagit prommenader men nu lägger jag i en högre växel ikväll :)
 
//PIllan


WOW vilken tårta!!

Härligt med ett svettigt pass ikväll. Min kropp känner sig inte helt återhämtad efter otrevliga magbaselusker så jag håller mig till promenader några dagar till. Längtar dock till gymmet!!

Kram

Mumsiga bilder......visst är det skönt med ett svettigt träningspass....i alla fall efter...Kram Anette

Fin tårta ,säkert jättegod :)
Jag är så sugen på att börja träna nu och snart blir det av att köpa ett gym-kort.Hjääälp hundra år sedan jag rörde på fläsket :)kram o mysiga bilder från eran påsk.

Lika duktig som sin mormor att göra tårtor ser jag.

så fin tårta :)

Så fin tårta!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se