Nu kör vi fredag!

 
 
 
Lilla yrvädret redo för dagistajm, som hon själv säger!!
 
Sista fredagen i april och än väntar vi på värmen.... usch bara några grader och gråa moln på himlen :/
Så varma kläder behövs fortfarande och ballerinaskorna får snällt vänta vidare....
 
Den här helgen beskrivs för min del lättast med bokstäverna J O B B, kör eftermiddag idag och sedan rullar det på både lördag och söndag.
Men faktiskt för ett trevligt avbrott i morgon kväll då det äntligen vankas Vinklubb!! Jippi, det var ett tag sedan så det ser jag verkligen fram emot :)
 
Ha en fin fredag //PIllan
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se