Redo för slask

 
 
Så här glad blir man när man får ett nytt galonställ :)
Beställde det på Boozt och självklart blev det ett med stjärnor på...! Mössan hittade vi hos Lindex
 
 
Hunterstövlarna är framplockade men de har tyvärr blivit sådär flammiga som detta märket har en tendens att bli....
Får se om jag köper deras eget polish-medel och fixar till dem kanske ?!
 
Nikki är ivrig att få plaska i vattenpölarna med sitt nya "kit" men idag är marken återigen vit....
Har lovat henne att vi ändå tar med galonisarna till dagis i morgon så hon är redo när vädret vill :)
Hon somnade redan 18.15 igår så därför är vi uppe tidigt denna söndagsmorgon (lika bra att vänja sig inför vardagen...).
Jag ska strax väcka Filippa och köra henne på slalomträning och jag själv åker till gymmet!
 
Njut av helgens sista dag //PIllan


Vilket fint galonställ!

Hon ser ut som en liten karamell i sina nya kläder :-)

vilka underbara bilder :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se