Rosa torsdag

 
 
Söta små Ranunklar och brudslöja i miniglasvaser tillsammans med doftljuset som luktar äppelblom, vårigt så det förslår!
 
 
Nikki vill ha det mesta som jag har i kläd och skoväg... -Nikki oxå sån! säger hon ständigt och pekar på nåt jag tar på mej. Nu har hon i alla fall ett par nya rosa fina ballerinaskor
 
Åh det är härligt när man vaknar av ljuset och anar att solen faktiskt strålar bakom gardinen! Precis sån morgon har vi här nu.
Jag och Nikki börjar lite senare även idag så vi gör oss ingen brådska i morgonstöket!
 
Ikväll väntar venissage då Nikkis dagis har utställning. Hon är väldigt förväntansfull att visa oss speciellt en ansiktsmask i gips som hon pratat om i flera veckor!
 
Ha en finfin torsdag//PIllan


Underbara bilder!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se