Semestern fortsätter

 
 
Som ni ser har jag det riktigt bra på ledigheten!
 
 
Lite tisdagsmys i solen, tilltugg och ett glas rött ;)
 
Vi har nu förflyttat oss från ett fjäll till ett annat!
Vi är på Vemdalsskalet för att njuta i skidbackarna några dagar.
Igår var vi ute och testade "laggen" men idag har jag parkerat mej hos min vän Maria i hennes fina stuga! Trots att det bara är tisdag dricker vi vin och har det allmänt nice!
Vi slappar i varsin solstol och det är bara så skööönt!
 
Nikki är med sin farmor och farfar i "vår" stuga och Filippa åker skidor med sin papi idag. Hoppas ni har haft en lika skön påskhelg som vi har haft (återkommer med bilder från denna senare)
 
Må så gott //PIllan
 
 


Lovely!!! :-)

Kram N

Åh..va härligt det ser ut! Skönt med lediga dagar när de får tillbringas så där :)
Må så gott!

Ser helt ljuvligt ut. Njut o ha det bäst. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se