Projekt som kräver mycket färg...

 
Det är härligt när matrummet badar i ljus, ja långt in på kvällen får man njuta oh det ger mej energi! 
Bordet  här inne behöver  dock fräschas upp med målarfärg för det har blivit skavt här och där...
 
 
Söta små små blommor ger hopp om att snart blommar det även utomhus! Gissar att ni söderut redan fått börja njuta av krokus och andra lökväxter!?
 
Ja så snart jag har tid över och temperaturen tillåter mej att ha altandörren på vid gavel så ska jag fram med målarpenslar och färg igen!
Som sagt matsalsbordet ska fixas och jag har ett stort skåp som jag tror ska få byta skepnat helt.... Ska försöka ta lite före och efter-bilder för sånt uppskattar jag att titta på!
Men detta kan nog dröja ett tag.... måste samla mig och komma överens med mej själv om färgen jag väljer blir rätt! :)
 
Utomhus har vi äntligen fått tak över halva altanen så vi kan sitta ute även om det regnar (fingers crossed att det blir en bättre sommar dock...). Vi måste även fram med penslar och måla hela innetaket och bjälkarna!
 
Framsidan ska få en brokvist och det hoppas jag blir så snart kälen går ur marken. Snälla snickaren kom så fort du kan!! Skulle vara så härligt om det blev klart innan jag ska firas i mitten av juni ;)
 
Vi har även en tanke på att måla om den lilla "sommar-stugan" vi har på gården. Får se hur mycket energi vi har i sommar helt enkelt...
 
//PIllan


Jag tycker bordet och stolarna är jättefina. Det är fräscht med svart och vitt.

svart och vitt är en underbar kombination! Älskar stolarna och älskar fjärils tavlorna!

Vad fint!!

Och du, idag hittar du min nya favoritstyrkeövning i bloggen :-) Testa nästa gång!

KRAM

Vad himla fint du har det i matrummet! Det är så fint att bryta av med olika färger på bord och stolar! Fin lampa också! Spännande med ditt skåp-projekt, hoppas få se bilder på det :) Fina bilder!

Kraaaaaam aka

Så fint med svarta stolar till det vita bordet. Din matta påminner om vår nya matta. Kram Anette

Men åååh då fint ni har det Pillan!
Som sagt, kul med före- och efterbilder.

Vad himla fint det ser ut, gillar fjärilstavlorna också!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se