Bästa känslan

 
 
Litet Stilleben... gillar gräs i olika former! Ja sån här vanlig gräsmattan som växer så det knakar kanske inte ligger som nummer ett på listan, men långt böljande i olika nyanser är vackert! Snyggaste tuppen skymtar på fönsterbrädan och även den låg i ett av mina födelsedagspaket, från Cooee Design
 
Åh nu har jag den där härliga känslan i hela kroppen som bara infinner sig då man precis kört ett hårt träningspass, fått lite protein i magen, skrubbat sig från topp till tå i duschen och njutit de härligaste bodylotioner på nyfrotterad hud....!
Jag och Filippa har kört en timmas hård träning och nu är det bara slappa fram till klockan slår 18 och då är vi bjudna på middag :) Som jag sa - Bästa känslan
 
//PIllan
 
 
 


Härligt, håller helt klart med om bästa känslan!

Fattar känslan :-D

KRAM

Åh vad snyggt!! Du är så duktig på inredning!! Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se