Favorit i repris

 
 
 
Sista dagen i Stockholm gjorde vi ett besök på Junibacken. Flera år sedan jag var där senast men det är mysigt, speciellt sagotåget! Nikki är i perfekt ålder och uppskattade det mesta på plats! Filippa däremot höll på att go bananas efter ett par timmar bland alla "Småungar" som hon uttryckte sig....fullt förståligt när man är 14 år!
 
Idag strålar solen från en klarblå himmel och jag och mini ska dra iväg några timmar på stranden, en favorit denna sommar helt klart!
Jag jobbar kvällen så vi packar in oss och sticker så snart som möjligt :) Det gäller att passa på och lagra så mycket D-vitamin som bara möjligt innan det är för sent...
Filippa ska åka med en kompis på Gyllene Tider ikväll, själv står jag inte ut med att höra Sommartider en enda gång till känns det som.... Snacka om uttjatad låt, urk men visst det är säkert en härlig konsert och speciellt när solen skiner! Men GT har aldrig varit någon större favorit i mina öron ändå kan man typ varendaste textrad...
 
Nä ut i solen nu //PIllan
 
 


Önskar dig en fin helg
KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se