Full pott!

Jamen gick jag inte och hade storflyt på senaste vindragningen på jobbet.... Jojomensan 10 flaskor bara trillade över mej ;) Helt perfekt med både några vita och röda!
 
Försöker natta Nikki och samtidigt knåpa ihop några rader till er.... Nu hör jag små fötter tassande på övervåningen så det verkar inte gå så vidare bra :/
Oftast somnar hon i soffan bredvid oss och det är en helt OK nattningsmetod för oss, fast visst önskar jag att hon bara kunde traska in på sitt rum, lägga sig och säga gonatt....
Nåväl nu är det inte så och att ligga bredvid i typ en timma är inget för mej, så this is how it goes!
 
I morgon ska vi med bilen på service och då ska jag och Nikki spendera några timmar på Drakborgen. Tänkte försöka hinna med några små inköp också, mycket som saknas nu inför dagisstarten!
På tal om bilar.... Idag då jag slutat jobba så kör jag min gamla skruttbil och plötsligt i en korsning dör den, alltså då menar jag tvärdör!!!
Panik, försökte rulla lite bakåt för att inte blockera all trafik... En bekant stannade och vi försökte med startkablar men den var förbi all räddning?!
Papi kom snabbt och vi bogserade bort den. Och eftersom min papi är superman så lyckades han snabbt lokalisera felet och åtgärda♥ Två kablar låg och bräde emot varandra så det hade blivit kortslutning.
Men nu  står den här ute på gården igen "Pärlan"
 
//PIllan
 
 


GRATTIS till vinsten! Flera godingar ser jag ;-D

Trist med bilen dock...inte kul när det händer :-/

Kram Nina

Grattis till vinst!
Och tuuur det finns fäder med superkunskap ;)
Kram!

Grattis! Vilken lycka!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se