Morgonstund har ...bär i mun!

 
Detta kallar jag lyx! Hoppa i stövlarna och plocka in alldeles färska mumsiga bär till sin frukost
 
 
Mina får sällskap av bananpannkakor i dag!
 
Morning
 
Lite tröttmössa idag efter ännu en lyckad afton med kräftor, vänner och sång;) Jag väntar lite med dessa bilder eftersom gårdagens inlägg också innehöll idel kräftor.... Men det är väl kanske det vanligaste bogginlägget i Augusti, gissar jag....
Idag väntar vi hem A och Nikki och nu saknar vi dom rejält! Antar att de kommer framåt kvällen då A var på svensexa igår...
 
Jag och Filippa ska hinna med en tur till gymmet, hon har satt upp vissa mål som hon ska klara fram till jul, så här gäller det att ligga i :) Jättebra för oss båda att vi kan träna tillsammans. Om en vecka drar mitt instruerande igång igen så jag måste börja att fixa med dessa pass också!
 
//PIllan
 
 
 


Bästa sättet att starta dagen, med en god, fräsch o nyttig frukost, mums. Sv: japp Pleasejeans är mycket billigare i Italien än i Sverige deras normalpris är hälften mot här i Sverige. Nu hade jag dessutom turen att det var rea så jag köpte tre par + en tröja för samma pris som ett par jeans kostar i Sverige. Kramisar Tina

Åh, vad gott!!!

Ja, visst är det lyx!! Jag får nog dock ta frysta bär imorgon - orkar inte gå ut i trädgården och plocka kl. 5.30 ;-)

KRAM

Underbara bilder och härlig blogg! Och du, du är vansinnigt snygg oxå :) Kram Kikan

så gott med bär...
kräftkväll hade jag i lördags, så sjukt gott!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se