Nytt från HM

 
För ett tag sedan fick jag hem ett paket från HM som inte innehöll mjuka grejjer.... Nej två finfina vaser kom med posten! En flaskvariant med text och en liten kopia av en toksnygg men även tokdyr nästan redan klassiker!
Tycker i alla fall att HM Home har riktigt mycket fint att erbjuda, lakan till mini och lite annat fix ska också beställas ;)
 
Hej hej söndag
Jo men det blev ju en riktigt trevlig lördagsafton igår trots min första skepsis....
Nikki kvicknade till och vi gick över till Annika och Micke och där höll de precis på att duka upp middag på altanen! Som värsta snyltgästen gled jag in på en räkmacka och blev serverad gudagod lökpaj med chevre´och rödbetor och sedan ett rejält lass med pulled pork! Jo jag tackar, vilket kalas!!!
Idag blir det att lämna värmen och krypa in på jobbet för ett eftermiddagspass igen... Men det går finfint det med, bara tågen rullar som planerat så jag får en lugn afton!
 
//PIllan
 
 
 


Så fina val! Jag har med gjort några små köp från HM home får visa dem någon dag. Hoppas du njuter av dagen. kram från mig





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se